Boka behandling och betalning


Du har flera alternativ för att skapa en bokning hos mig.

Det kanske enklaste sättet att hitta en tid som passar dig är att själv boka tiden online. Gruppbokningar på lördagar går inte att boka online, utan måste bokas via mail eller telefon. Har du några frågor så kan du alltid höra av dig innan du bokar. Det går även bra att välja flera behandlingar i en enda bokning. Tänk på att vara noga då du fyller i dina kontaktuppgifter, så att du får din bokningsbekräftelse och får möjlighet att göra eventuella av- och ombokningar själv.

Det går även bra att skicka ett mail med vilken behandling du är intresserad av och en ungefärlig tid som passar dig. Jag återkommer så snart som möjligt till dig med vilka alternativ som du har att välja på. Du kan skicka mail till: info@ljuvligt.se

Om inget av de tidigare alternativen fungerar för dig, så går det alltid prova att ringa. Det kan dock vara svårt att nå mig om jag befinner mig i behandling. Se då till att lämna ett meddelande så att jag kan återkomma till dig. Du når mig på telefon: +46 (0)72-237 93 82

Regler kring bokning och avbokning
Det är för tillfället möjligt att boka tider online fram till 3 timmar innan tiden för behandlingen. Det kan vara möjligt att få tid närmare inpå behandlingen än så, men då måste du kontakta mig via mail eller telefon/SMS.
Avbokning måste göras senast 24 timmar innan din behandling påbörjas. Senare avbokningar kommer tyvärr att debiteras till 50% av behandlingens pris.
Vid sen ankomst kan din behandling komma att kortas av för att inte påverka efterföljande behandling och kund.

Betalning
Salongen är kontantfri! Det finns möjlighet att på plats betala med kort. Det går för tillfället att utföra betalning med kort från följande kortleverantörer: MasterCard, Visa, American Express, Maestro, V pay, Visa Electron, JCB och Diners Club.
Vid faktureringsärenden kommer ett fast belopp på 100 kr att läggas på betalningen, för merjobbet som det innebär för mig.